חוננו בפנייה למשטרה: "עצרו את הנהג שתקף יהודי"

בנצי לייזרוביץ 2 Comment on חוננו בפנייה למשטרה: "עצרו את הנהג שתקף יהודי"

יהודי שנסע לפני שבוע באוטובוס בירושלים סרב לבקשת נהג האוטובוס לרדת ממנו ובתגובה תקף אותו הנהג הערבי בפטיש החירום שברשותו. ארגון חוננו פנה למשטרה בבקשה כי תעצור את התוקף. עו"ד חיים בלייכר מחוננו: "אנו קוראים למשטרה ולרשויות החוק וכן לשרת התחבורה להיכנס לעובי הקורה ולטפל בחומרה באותם נהגים אשר נותנים שירותי טרור במקום שירות לאזרח"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו פנה במכתב למשטרה בבקשה כי תאתר ותעצור נהג אוטובוס ערבי אשר תקף נוסע יהודי לפני שבוע בירושלים באמצעות פטיש החירום הנמצא באוטובוס. במכתבו מתאר עו"ד בלייכר את האירוע: "בתאריך 3.9.23 נסע מרשי באוטובוס קו 71 של חברת סופרבוס, כאשר ידו האחת נתונה גבס בשל שבר מסובך ביד. יעד נסיעתו של מרשי היה אחד התחנות האחרונות בשכונת רמות. מרשי נותר כמעט לבדו באוטובוס בעת שהנהג בן מיעוטים בשם אחמד הודיע שיש תקלה ועל כן יש לרדת בתחנה שאחריה אמורים להיות עוד ארבע תחנות נוספות".

"מרשי חשש שסיבת הודעת הנהג היא בשל כך שהנהג רוצה לקצר את הסיבוב של האוטובוס ולחזור ישר למסוף, תופעה הקיימת בקו, ועל כן בקש לדעת מה התקלה. הנהג אמר שיש פנצ'ר בגלגל וקילל את מרשי, סגר את הדלת והודיע שהוא נוסע למסוף. מרשי אמר לנהג שהוא ירד שם אך דרש לקבל את פרטי הנהג".

"בתגובה קם ממקומו ונצמד אל מרשי תוך שהוא מקלל ומניף את ידיו לעברו. מרשי קפא במקומו והנהג שב לשבת במקומו. הנהג החל לנסוע בעוד מרשי נצמד לדלת כך שהיא נשארה פתוחה. לאחר נסיעה קצרה התרומם הנהג שלף את פטיש החירום והניף אותה לעבר מרשי בעוד האוטובוס נוסע. מרשי קפץ מהאוטובוס בבהלה רבה ונפל על ידו השבורה בסמוך לגלגלי האוטובוס. הנהג המשיך בנסיעה תוך שהגלגלים כמעט ועלו על גופו של מרשי. בדרך נס הצליח מרשי אך ברגע האחרון להתגלגל לעבר המדרכה ולהינצל מדריסה. הנהג המשיך בנסיעתו למסוף בעת שמרשי חבול ופצוע וידו השבורה החלה שותת דם מתחת לגבס", תיאר בלייכר.

בלייכר פונה למשטרה במכתבו ומבקש לעצור את הנהג התוקף ולהעמידו לדין: "מדובר באירוע תקיפה קשה אשר חומרתו רבה שכן החשוד הינו נהג אוטובוס בשירות הציבורי. בידיו של הנהג נתונים ביטחונם וחייהם של מאות אזרחים מידי יום. אבקש לעשות כל שניתן כדי לעצור את הנהג, לחוקרו ולמצות עמו את הדין בהקדם, ומכל מקום למנוע ממנו לאלתר את המשך עבודתו כנהג אוטובוס ציבורי בטרם יובילו מעשיו לאסון".

עו"ד בלייכר מסר: "תופעת מעשי האלימות של נהגי אוטובוס איסלאמסטים כלפי הציבור היהודי הפכה זה מכבר למכת מדינה של ממש. מדובר על מקרים של אלימות קשה וסכנת חיים של ממש. אנו קוראים למשטרה ולרשויות החוק וכן לשרת התחבורה להיכנס לעובי הקורה ולטפל בחומרה באותם נהגים אשר נותנים שירותי טרור במקום שירות לאזרח ומהווים איום אסטרטגי על ביטחון מאות אזרחים באוחזם בהגה האוטובוס".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אנרכיה בילתי נתפסת והכל במשמרת "ימין על מלא" וסגן שר חרדי במשרד התחבורה
    אין משילות ארצית או מקומית ואיש העקום בעיניו יעשה
    שאפו לאנשי ארגון חוננו שמנסים להילחם בבעיה המערכתית